Întrebări frecvente
Caută aici răspunsuri pentru întrebările tale. Actualizăm constant această pagina pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tale.
Contul meu
Sunt obligat să îmi introduc detaliile de plată?
Poți accesa platforma PANACEA fără a-ți introduce datele personale precum detaliile de plată sau forma de organizare. Totuși, dacă îți dorești să îți programezi o consultație, vei fi rugat să completezi aceste date pentru a putea continua.
Pot avea un cont și dacă am sub 18 ani?
Da, în funcție de afecțiune, minorul poate participa la consultație fie însoțit de părinți, fie prin dialog direct cu medicul. Plata va fi efectuată de către o persoană adultă responsabilă de copil.
Pot primi o factură pe firmă pentru serviciile de care beneficiez în platformă?
Da, îți poți menționa în profilul tău forma de organizare, cât și să ne transmiți datele acesteia. Acest fapt ne diferentiază față de alți furnizori de servicii medicale la distanță. Accesează contul tău aici.
Despre consultații
Cum pot beneficia de o consultație medicală?
Creează-ți cont aici, confirmă-l și ești gata să îți alegi medicul și să programezi o consultație complet online.
Există un sediu fizic unde să pot beneficia de o consultație?
PANACEA este un serviciu complet digital, iar consultațiile se pot ține doar online, direct în platforma noastră. Este posbil ca în urma consultației să se recomande vizita fizică la o clinică.
Îi pot da feedback medicului cu care am avut o consultație?
După finalizarea consultației, îi poți da medicului tău o notă, care va fi contorizată de noi și luată în calcul la scorul total al medicului.
Plăți și securitate
Cum plătesc pentru serviciile medicale?
Pentru a îți programa o consultație, vei fi rugat să adaugi detaliile cardului pentru efectuarea plății. În momentul în care îți este confirmată programarea, suma aferentă acesteia va fi retrasă din contul tău.
Dacă programarea mea este anulată, îmi pot primi banii înapoi?
Pentru că ne dorim ca tu să ai flexibilitatea de care ai nevoie, îți poți anula o programare cu până la 72 de ore înainte de începerea acesteia. În acest caz, suma aferentă consultației îți va fi returnată.
Dacă îmi anulez programarea cu mai puțin de 72 ore înainte de începerea ei, îmi pot primi banii înapoi?
Suntem recunoscători medicilor care își dedică timpul pentru a oferi consultații pacienților noștri. Prin urmare, politica de anulare și intervalul de timp permis pentru efectuarea acesteia este de 72 de ore, astfel că, în cazul anulării programării cu mai puțin de 72 de ore înainte de ora stabilită, este posibil ca suma aferentă consultației să nu fie returnată.
Cine poate vedea datele mele personale?
Dosarul tău medical este disponibil oricând, nerestricționat, doar pentru tine. În rest, doar medicul îți poate consulta datele după programare și până la momentul incheierii consultației. În timpul consultației, medicul tău va putea vedea dosarul medical pentru a primi contextul de care are nevoie.
Cum am acces la dosarul meu medical?
Îți poți accesa dosarul medical aici. După fiecare consultație, medicul tău va completa dosarul cu un raport care va conține datele importante pentru tine, cum ar fi diagnosticul sau recomandările de tratament, rețeta sau alt document medical, acesta fiind expediat pe email către tine pe durata consultației sau imediat terminării acesteia.
Cum sunt folosite datele mele personale?
Poți citi politica noastră GDPR aici.
Pentru medici
Cum pot deveni medic colaborator?
Creează-ți un cont și aplică pentru a deveni medic colaborator, prin încărcarea unor documente necesare, aici.
Cât durează procesul de verificare pentru medici?
Este prioritar pentru noi să aducem cât mai mulți medici competenți, care să ofere servicii de o calitate înaltă pentru pacienții noștri. De aceea, atunci când primim o solicitare din partea unui potențial colaborator, ne ocupăm imediat de verificarea dosarului.
Cine îmi verifică dosarul de înscriere pentru a deveni medic?
Echipa noastră va analiza documentele încărcate de tine și va verifica dacă ele sunt complete și corecte.
Cum îmi stabilesc intervalele orare la care sunt disponibil pentru consultație?
În calendarul tău, îți alegi intervalele orare din fiecare zi în care îți dorești, apăsând pe spațiul respectiv. În acest fel, el devine disponibil pentru potențialii pacienți.
Există un număr minim de ore pe săptămână în care să fiu disponibil pentru consultații?
Deoarece calitatea serviciilor oferite este prioritară pentru noi, nu există un număr minim de consultații pe care să le oferi într-o săptămână, dar nici un număr maxim. Poți stabili oricât de multe sau puține consultații îți dorești într-o anumită perioadă de timp, la orice oră.